Benim 20 gündür var canım doktoruma her seferinde gittim çok şükür bir sorunum yok ama iğne ve fitil verdi onları kullanmama rağmen bir sorun yok sen kendi doktoruna git tedirgin olma çoğu hamilelik kanamalı olabilir her hamilelik farklıdır bende 7. Haftamdayım bu arada