GM123-123 Merhaba bayanlar ? 20 haftalık gebeyi Ben aşırı derecede kabızlık ve gaz sorunu yaşıyorum dün gece hatta acil’lik bir duruma kadar geldim doktorda ilaç bebeği etkiler dedi ne yapmalıyım fikir verebilirseniz 😒😒
Elaz GM123-123 rezene çayı al bire bir o kadar rahatlicaksin ki geberiyordum gazdan karnım ağrıyordu ortam içinde gazim geliyodu yapamiyodum marketten al iç 2 gün bile bekleme valla çok iyi geliyor hemen gazini atıyorsun
o1anneadayi GM123-123 valla canım başından beri ki gebelikten önce de bende kabızlık ve gaz sorunu var sanirim benimki kronik kabızlık ve hemoroidim de var ben geçenlerde yine kötü kabizken geceden 3 tane kuru kayısıyı 1 bardak suya koydum sabah kahvaltidan önce suyu içip taneleri yedim baya işe yaradı iyi geldi diyebilirim dene bi istersen sende
Mom6545 GM123-123 evet öyle herkes bişey diyor ama doktorunuza sormadan hiç bişey kullanmayın çünkü çaylar erken doğum riskini yükseltiyor
Nisan8 Bende sirkeli su önermek istiyorum kesinlikle çok iyi geliyor, bir bardak suya biraz sirke ekleyip için