Seresozge Merhaba 💃🏻 Benim karnım sürekli atıyor kalp gibi o atan şey ne bilen var mı ? Bebekle ilgili bir şey olabilir mi🙈
Suhus000 Seresozge hıçkırık diyorlar öyle seye ama kaç haftalık senin ki arada bnm ki de atıo pıt pıt böle 😁
tugbaninmucizesi Seresozge karnimizdski damarlar canım o kadar çok isteriz ki onların hareket olmasını ama malesef damarlarımiz 😄
Seresozge Suhus000 benim 19+2 ama sürekli atıpr hırckırık olamaz yani hamile olduğumu öğrendiğimden beri kalp gibi durmaksızın
Suhus000 Seresozge hmm bn bilmiyorum o zmn cnm ya 😁 ben 30 uncu haftayım bnm de arada atıo pıt pıt atsın diom napim 😁
cennetkokusu Seresozge Benim de oluyor, ben kalp atışı olduğunu düşünüyorum. Çünkü belli bir haftadan sonra hem karnı dinleyince duyulabiliyor. Sanki karnın dışından da belli oluyor gibi. 🤔
Kubranurbulur Seresozge bende de canım benn onu hareketi zannediyodum meğerse bebeğe giden kan damarımıymış neymiş 🙈
Seresozge EdaKnayenkartal ama hamile olmadan önce hiç böyle olmamıstı yani ben mi dikkat etmedim acaba
MehmetEzgiKelek Seresozge dikkat etmemişsin bende bebek sanmıştım ilk başta eşim söyledi bide baktıkki onunkide arıyo 😂😂😂
EdaKnayenkartal Seresozge dikkat etmemısın cnm her ınsan da var düz yatınca atar orası hamılelıkle bi alakası yok yanı🤗
Seresozge EdaKnayenkartal tugbaninmucizesi keşke öyle olsaydı😂 oradaki şeyin atması bana huzur veriyordu
goncacan Seresozge yok elini koydugunda kalp atisi gibi atiyo ve bizim kalbimizden daha hızlı yani bebisin kalbi