Semanurozgan 32 haftalığim 62 ile hamile kaldım şu an 79 kg nasıl aldım bu kadar inanın Bilmiyorum doğumdan sonra verebilirmiyim sizce doğumda kaç kilo gider sizce tahmini olan varmı ? 🙈
Denizyildizii Semanurozgan doğumdan sonra en az 10 kilo gidiyor cnm geri kalanı da yavaş yavaş verirsin merak etme. Bundan sonra biraz daha dikkat edersen daha iyi olur
Asel2520 Semanurozgan ben ilk hamileliğimde 35 kilo almıştım 23 kilo verdim 12 kilosu yapışıp kalmıştı ki onuda veremeden tekrar hamile olduğumu öğrendim inşallah bu sefer almam diye umut ediyorum
Nareee Deletedmom27362 bende öyleeee ama nolur şekerinizi ölçün bende yüklemede Çıkmadııı sonra çıktııı doktorum çok bilgili olduğu İçin 28 de evde tokluk açlık cihazla ölç dedi bir baktım 190 🤪 şuan insülün kullanıyorum dikkat edin
Deletedmom27362 Semanurozgan haftam senden çok daha küçük ama. Gider gider bi de ona mı tasalanacan kız
Senosum38 Efenin_annesii doktorunuz hamuru falan kestirmedi mi bende 42 dim 53 üm hamuru kestirdi 33 haftaligiz maşallah sizde çok almissiniz
Semanurozgan Denizyildizii hiç dikkat etmedim valla bol bol yedim hep ama tartıda 79 u görünce dedim abur cubur yemem artik diye 10 kg giderse ona razıyım 🥰
Semanurozgan Asel2520 darısı aldığım kiloları vermeye bana inşallah bakalm ben kilo konusunda takintiliyim hamilelikte saldım kendimi
Nurhan88 Asel2520 ben mi yazdım acaba diye düşündüm biran bende aynı kiloyu aldım ve dediğiniz gibi hepsini veremeden tekrar hamile kaldım umarım bu kez almam bu kadar
Rumeysa3652 Semanurozgan 37+6 82.5 kiloyum 64 ile hamile kaldım doğuma kadarda 84 olurum kesin yani 20 kilo almış oluyorum inşallah kolay veririz kiloları🤭🙈
Asyaveannesi36 Semanurozgan 34+2 olucaz 55ile hamile kaldım şuan 70im evlenmeden önce 47 kiloydum 😁 doğumdan sonra işe başlamadan veririm diye düşünüyorum metabolizmam hızlı ama bakalım hiç de umursamıyorum kilo aldığımı
Semanurozgan Asyaveannesi36 benim metebolizma hızlı değildir bir iki yiyim hemen alıyorum hamilelikten sonra diyetteydim hamile olduğumu öğrendim bıraktım verdiğim kiloları almakta zoruna gidiyor insanın 🥰🥰😂 kızımın adınida Asya koyucam bu arada sizinle adaş olucak
Sevinc-Berke Semanurozgan 37+3 olacaz Bizde 12de. 60 kiloyla hamile kaldım 77 kilo olmuşum toplam 17 kilo almışım 😏🤦🏻♀️
Semanurozgan Sevinc-Berke sizin haftaniz bana göre büyük ama ben galiba 85-90 la girerim doğuma bu gidişle
Guney16_Enes21 Semanurozgan 22 kilo aldım bende çok hızlı aldım. 10 gün oldu doğum yapalı sezeryan oldum 9 kilosu gitti 13 kilo kaldı
Deletedmom27362 Semanurozgan tadını çıkar bir daha kimse tombik olmanı anlayışla karşılamayacak şu dönem olduğu gibi 🤣
Rumeysa3652 Semanurozgan valla ben kocayada kilo aldırdım benimle birlikte aldı resmen😂😂😂 adam evlenirken 75 di şuan 91 oldu🙈🙈🙈
Asyaveannesi36 Semanurozgan benimde kızımın adı aa 😍 hayalimizdi bizimde minnoş bir Asyamız olsun diye sağlıcakla gelsinler Asyalarımız inşallah, veririz ya hiç takmayın dolabımda xs kıyafetlerim var gördükçe içim gidiyor onlara tekrar giyeceğim 😁