Merhaba benim 2. Gebeliğim ilkinde 5 ay boyunca bulantı yaşadım ve ne yesem çıkarıyodum gerçekten hiç geçmeyecek gibiydi şimdi yine anı durumu yaşadım tüm gün gece dahil bulantım oluyodu ve ne yesem midemde durmuyo du ben size PRİLLAM dr diye bi bulantı hapı var onu öneririm gece yatmadan 2 tane içiliyo doktorum tavsiye etti 1 haftadır kullanıyorum faydasını gördüm arada sadece sabah bulantım oluyo sonra günüm güzel geçiyo çok şükür isterseniz doktorunuzdan bilgi alın geçmiş olsun inşallah bir an önce kesilir bulantınız gerçekten zor