Normal canım benim doktorum normal demişti ama uzun süre geçmezse acile gelirsincdedi. Bende ne zaman zorsunsam fazla ayakta kalsam dediğin gibi sol kasığıma ağrı giriyor dikkat etmemiz lazım ama sağ değil sol kafamı karıştırmıyorda değil neden hep sol diye