Eka110417 avukatanne1 eveeeet ara ara şiddetli kasık ağrım oluyor. Genel karın ağrısı hasımsızlıktan oluyor tuvalet sorununuz var mı?
Eka110417 avukatanne1 hayır gayet normal. Doktorumda aynısını söyledi yinede ne olur ne olmaz diye progestan başladı. Çok şükür sorunda yok bebişte. Retrovert rahim olduğu için rahim büyümeye çalıştıkça ağrın olur dedi
Busraerdem @“avukatanne1” 6+1 bende hafif hafif vardı ama akşama doğru az miktarda kanamada oldu anlam veremedim
avukatanne1 Busraerdem bana doktorum lekelenme olabilir korkma demişti sizde bi görünün bence bi sıkıntı yoktur diye düşünüyorum