4 aylık evliydik istedik iki ay hep test yaptım heyecanla bekledim olmadı. Sonra olursa olur artık takip etmeyeceğim ne zaman nasip olursa olur diyip kafadan çıkardım bu düşünceyi o ay gebe kaldım. Arkadaşım 5 ay uğraştı vazgeçti 5 ay sora gebe kaldı. Teyzem oğlu olmasına rağmen ikinci için 9 yıl kafa yordu bırak dedik zaten çocuğun var olacaktır yine dedik. O şekil oldu. Anlatacağın kafa da bitiyor tamamen. Psikolojini rahat tut kendine Sınav haline getirme. Hayırlısıyla olacak inşallah 🌼