anneoluyorum27 Biz 17+2 olduk ya sız kızlar ne zaman hareketlerini hissettiniz ben hala hissedemiyorum
Durununannesi46 anneoluyorum27 24+1 haftalığız. İlk gebeliğim. İlk pıtpıtları 14.haftanın sonunda hissettim ama çok az sürdü anlıktı. 15-16-17de pıt pıtlar arttı. Net olarak 20.haftada tekme tarzında hissettirdi kızım kendini 🥰🥰
Zehra9616 anneoluyorum27 26+1 yarim saat sonra insallah 14 sonu 15 basi hissettim ben cnm ilkse hissetmemen normal