zehracal düşükle ilgisi yok korkmayın, tsh, t3, t4 rutin bakılıyor gebelikte, 2.5un üstünde ise euthrox türevi bir ilaç başlarlar, bi kaç gün geç baktırabilirsiniz o da sorun olmaz ama eğer çok çok yüksekse tsh hamile kalmanız zorlaşabilir (15-20 gibi ise)
Onun dışında içiniz rahat olsun bende de var ilaç kullanıyorum çok şükür sağlıklıyız ikimiz de 🌸