m060918 kefir içtim aska kabız olmamaya çalış tabi olursan da korkma doktorr önlem için şurup falan verecektir. Bol meyve yedim ama abartmadım tabi. Kabak çekirdeği çok iyi geliyor dediler ondan bol bol yedim ceviz fındık kuruyemiş falan. Sonra her akşam bi kase yoğurt yiyorm bol su içiyorum kahve çok içerdim ama haftada 1 kere içiyorum ilk günlerde lavaboya kalkmak harici hep uzandım dinlendim yemeğimi bile hep eşim önüme getirdi rutin işleri yapabilirsin dediler ama ben yapmadım hala da yapmıyorum 1-2 bulaşık çıktığında falan yıkıyorum herşeyi eşim yapıyo sağolsun. Evin içinde dolaşıyorum 1 hafta oldu işe de başladım ama 12 gün yıllık izin aldık doktor şart demedi ama ben öyle istedim tabi 😊