3Aysenur33 Kızlar 37. Haftadayız. Bebeğim hep aynı yerde yay gibi geriliyor bırakıyor sürekli günde defalarca. Ama buna acı ağrı sancı eşlik etmiyor. Sizde olan var mı.?
Sevinc-Berke 3Aysenur33 Bendede öyle oluyor sıklıkla hemde çok sertleştiriyor topluyor kendini canımıda yakıyor bazen 37+3 günlük olduk.
3Aysenur33 Belacivciv evet karnımın bir yerinde toplanıyor bırakıyor arka arkaya. Son zamanlarda yaptığı tek hareket bu olmaya başladı.
Belacivciv 3Aysenur33 Bende de oluyor eskiye göre daha sık ama düzenli değil sanırım doğuma hazırlık🙃
ozdenonay 3Aysenur33 3Aysenur33 hayır doğumun yaklaştığını göstermez doktorum bana bu konuda öyle Birşey söylemedi
3Aysenur33 Sevinc-Berke O zaman korkacağım bişey değil anladığım kadarıyla. Son zamanlarda büyüdüğü içinde galiba dönemiyor artık. Hareketleri usulca değil gayet acıtıcı 😊