Deletedmom27362 Puset ve bebek arabamızı aldık çok heyecanlıyım böyle şeyler aldıkça daha da heyecanlanıyorum 😅kimler kaçıncı haftada aldı annişler
BesteKc Deletedmom27362 canım benim ilk aldığım ürün bebek arabası puset takımıydı 😂😂15 haftalıkken almıştım iyi ki de almışım 3 katına çıktı valla. Ne aldın marka model hayırlı olsunn güle güle binsin yavruşun 🌸🌸🎊❤️🧸
Evlatlarim2 BesteKc bende bugün aldm 12 haftalık hamileyim ikisini 825 aldmm bugün baktım 945 yapmışlar doğuma kadar 1500 olur iyi ki almışım
BesteKc Deletedmom27362 maxi cosi zelia aldım ikinci el ama 3 kere kullanmıştı kadıncağız hemen atladım üstüne valla letgodan ahahaha 😵💫😵💫😂