Kbra240 Gebelikte zaman zaman olabiliyor eğer geçmiyorsa tabii ki gidip bir serum taktırmanızda fayda var benim migrenim var mesela serumsuz asla geçmiyor. Gebelik zehirlenmesi için devamlı yüksek olan tansiyonunuz olması gerekiyor ve idrarda protein kaçağınızın olması gerekiyor. Buda aylık tahlillerde ve izlemlerde belli olurdu o yüzden korkutmayın kendinizi 😌 hafif ılık bir duş ya da ,ayaklarınızı ve ensenizi soğuk su ile yıkamanız iyi gelecektir 😊 geçmiş olsunnn🙂