FulYasin01 Hayırlı akşamlar güzel anneler, 9 aylık serüvenin sonuna geldim ben sabah Allah nasip ederse oğluma kavuşacağım. Bütün hamile bayanlardan dua bekliyorum , Allah hepimizin yardımcısı olsun hepimiz çok güzel çok kolay doğumlar yaşayalım inşallah. 🙏🏻🤗
Bensuu FulYasin01 ayyy darısı başımıza 🤗 rabbim sağlıkla almayı nasip etsin kucağına hayırlı doğumlar🙏🏻
Asrinbaby FulYasin01 bende sabah doğuma gidicem ama çok kötüyüm 😢😢 normal doğum için bekledim 41. Haftaya kadar olmadi. Neler yaşayacağım bilmiyorum ama ağlamaktan helak oldum
FulYasin01 NurYlmz O kadar iyiyim ki hemen ayağa kalktım yürüdüm ve gram ağrım yok. Çok şükür tek sorun bebeğim emmiyor🤔🤔
EbruCnr FulYasin01 Allah'ım sağsalim kucağınıza almayı basip etsin inşallah 🙏 Cuma sabahda Allahın izniyle ben oğluşuma kavuşavağım. Heycanla o günü bekliyorum 😍
FulYasin01 Deletedmom444 Teşekkür ederim spinal olamadım malesef tansiyonum çok yükseldi genel anestezi yaptılar canım ☺️
EbruCnr FulYasin01 gözünüz aydın. Sağlıklı musmutlu uzun yıllarınız olsun inşallah🙏 aminn inşallah aynı duyguyu yarın Allahım banada nasip eder 🙏😊