Kızlar doğum yapalı 2bucuk ay oldu.ilk 3 4gün göğüs ucum yoktu siringayla çektirip göğüs ucumu çıkarttım bebegin tutmasini sağladım 2 hafta sonra yaralarim olmaya başladi .sağ gogsum yarildi.boyle bir acı yok Allah dusmanimn basina vermesin.Dogum yapmak sezeryan agrisi uykusuz geceler hepsini unuttum.emzirmek kadar zor bisey yokmus.lansinoh krem ile mumsy natural krem işe yaramadi.!emzirme danismani avent gogus kalkani ile e vitamini al kullan dedi 15 gun kadar kullandim kalkani delikli olup hava almasi lazim diye hep icinde biriken süt egilince üstüme akti ama acimi hafifletti..kullanimi rahatsiz ettigi icin gumus kapağa gectim tekrar,e vitamini ile kantaron yagini karistirip sürüyorum gumus kapağı takiyorum ama yarik olan göğüs kapanmiyo bebegim surekli emdigi icin.2 bucuk ay oldu nezamn iyilesecek.,Varmi tavsiyesi olan?