Bebegimveben0811- Başım ağrıdı migdem bulandı bende bi tansiyonuna bakayım dedim 2 kere ölçtüm 13/8 cıktı endiselenmelimiyimmm 29 haftalık hamileyim
Sude-96 Bebegimveben0811- normalde 12/8 oluyor , gebelikte en çok 13/8 oluyor muş zaten öyle araştırmıştım bence normal başka bir sebebi olabilir
gizem-ipek Bebegimveben0811- Benim doktorum da 13/8 seviyesine kadar normal onu geçerse eğer sıkıntı demişti yine kontrole gittiğiniz zaman paylaşırsınız doktorunuzla
Bebegimveben0811- dakpinar- hep 11 12 çıkardı yarin kontrolüm var ama limon yedim bi an stres oldum bide hangi kol olduğu farkeder mi ?
dakpinar- Bebegimveben0811- sol koldan ölçüyorlar genelde ama farkeder mi bilmiyorm , tuzsuz ayran iç ve ya ılık duş al canım bunlar tansiyon düşürüyor
Bebegimveben0811- Sude-96 bi an oldu başıma ağrı girdi miğde bulantısı basladi yarin kontrolüm var artk sorarım
Deletedmom54555 Korkmanıza gerek yok . 14-9 üzeri sıkıntı . Doktorum 14-9 üzerine çıkarsa haberim olsun demişti
Sude-96 Bebegimveben0811- Aynen sorun zaten bana da oldu bir kere aynısı baş ağrısı ve mide bulantısı çok şiddetli doktorum direk tansiyonumu ölçtü gayet normal dedi sizin de büyük ihtimalle başka birşeydendir geçmiş olsun