Sultan07Dev- Hayırlı akşamlar 👋 11 haftalık hamileyim. Doktorum idrar tahlilinden sonra enfeksiyon olduğunu söyledi ve 12 saat arayla 1000mg’lık antibiyotik yazmış. İçiyorum fakat bebeğime bişey olucak diye çok korkuyorum. Acaba Antibiyotik kullanan oldu mu ?
Zynp44 Sultan07Dev- canım doktordan iyi kim bile bilir ki sonuçta doktorun uygun gördüyse sorun olmaz
Cotanakk Sultan07Dev- hiçbir şey olmaz zaten ona göre ilaç yazıyor doktorlar ilacını sakın aksatma enfeksiyon geçmezse daha tehlikeli