Zeyyyn derya46 evet normal 🤣 2 ay oldu doğum yapalı hala emzirdikçe enerji kaybı oluyor su ve tatlı ihtiyacı artıyor
derya46 UmutsuzPolyanna yok kız ben yesemde fazla kilo almam gebeliktede fazla almadim bi üzülsem hemen zayifliyorm
aysnrsvs derya46 normal emzirdikce acikiyor insan ama sonra kilo olarak geri döner sağlıklı atıştırmalıklar ara öğünler tuketebilirsiniz