Ozgeliko Melisakrtl bu doktorları anlamıyorum zaten ya asla hamileye hassasiyeti bilmeyen doktorlar var . Canım korkma inşallah asla sıkıntı yapma benim daha 9 haftalıkken kese etrafında kanama oldu söyledi doktor . Progestan başlattı onu içiyordum sonra bir gün kahve lekem geldi gittim doktora doktor hatta korkma demişti kırmızı kanama olmadıktan sonra ilacımı devam ettim daha sonra 11 haftalıkken kanamam oldu bildiğin adet kanaması gibi kanama yaşadım hemen doktora gittim doktor o kadar soğukkanlıydı ki bana dediki bebek sağlıklıysa tutunur sağlıksızsa düşer yapacak hiçbir şeyimiz yok dedi tabi çok üzüldüm böyle söylemesine ama Allah’a tevekkül ettim Allah’ım sen istersen olur dedim stres yapmadım dua ettim iğne vurmuşlardı kanamam olunca çok şükür bir günde durdu kanamam ama ondan sonra 1:30 ay boyunca kahverengi leke halinde hep lekelenmem oldu hatta abiyi ara sanırım artık bu bebek düşecek diye korkuyor bile düştüm o kadar Allaha tevekkül ettim annelik işte ona çok şükür işteki kanama alanım da durdu dışdaki kanamam da kahverengi lekelenmemde hepsi durdu şimdi eş durumun aşağıda olma riski var sadece ama olsun Allahın iziyle inşallah oda geçer diyorum kafama takmıyorum sakın korkma sadece Allah’tan iste içini ferah tut çok şükür şu an tam bugün 20 haftalık oldum bile darısı sana inşallah ama mutlaka git hemen