Deniiiza Burcinhangul ben 2600ken ogrendim kese gozukmedi. 4binlerde yine gozukmedi. 8bin de gozuktu. Ama alttan bakilsaydi 4binde gozukurdu muhtemelen. Doktorun gerek yok bekleyelim demisti
deletedmom27371 Burcinhangul valla 6460tı görememiştim 5 haftalıktım o zaman, 6. Haftanda gel dedi doktorum gitmedim 7. Haftada gördük ama değerimi hiç bilmiyorum
181019 Burcinhangul 1190da kese gözükmüştü benım ama kalp sesi için 2 hafta sofraya randevu verdı dr. Bir arkadasım 1800 de kese gözükmedi 2 gün sonra bida gidince gözüktü. Kasık agır sı oluyor lekeleme veya kanama olursa acil gel demıstı dr bana
Burcinhangul Doktor bana 1500 de kese görünür dedi ama benim hesabıma göre de çağırdığı gün 4000 olucak cuma günü 580 di 9 Aralık Perşembe günü çağırdı
Burcinhangul 181019 lekelenme falan yok ama ara sıra batma gibi kasık ağrılarım oluyor tırsıyorum ilk gebeliğim bişey olacak diye korkmaktan sadece uyuyorum
181019 Burcinhangul o yerleşti için diyorlar kasık ta agrı batma gıbı falan oluyır allahım kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.
Meryem_003 Benim 64, 62 çıktı Yeni öğrendim ne zaman yükselir de kese görünür ki daha çok mu beklemeliyim