Esrayilmaz005 Merabalar 7 haftalik hamileyim. Bugun bebegimin kalp atislarini duydum ama plasenta ve kesenin etrafinda bayaga kanama alani var dedi doktorum. Cok korkuyorum. Dusuk riskim varmis☹️Kasik agrimda cok fazla aranizda bu durumu yasanayan varmi?
Papatya-Kokusu Esrayilmaz005 kese dısında kanama alanım vardı canım 9. Haftada ama plesenta 12. Haftada olusuyır diye biliyorum 7. Haftada nasıl plesenta etrafında gördü ki ben mi yanlış biliyorum acaba ❤️
Deletedmom27362 Esrayilmaz005 bi ara kese etrafında benim de kanama alanım vardı be hamileliğimin başından beri kanamalı bir süreç geçirdim. Tek fark bende kasık ağrısı yoktu. Senin çok dikkatli olman gerekiyor. Asla ayağa kalkma sürekli istirahat et bol bol yoğurt ye.
Sdashn Esrayilmaz005 canım doktor sana iğne ve ilaç verecek düzenli kullan mümkünse lavabo hariç kalkma ayağa ayaklarını uzat yat dinlen sürekli 🌸
Esrayilmaz005 Papatya-Kokusu Bilmiyorum canim doktorum bana kese etrafinda ve plasenta ettafinda bayaga kanama alani cok dedi.
Esrayilmaz005 Papatya-Kokusu Evet igne ve fitil verdi onlari kullanmaya basladim. Simdilik agrim gecti cok sukur. Yinede cok korkuyorum☹️
Esrayilmaz005 Deletedmom27362 Anladim canim, Hastahaneden geldigimden beri hic kalkmadim. Haftaya tekrar kontrolum var insallah gittigimde kanama alani gecmistir. 🙏
Cemle Benim de vardı 5. Haftada öğrendim. Şuan 12. Haftadayız geçti. Doktorunuzun verdiği iğneleri ve ilaçları aksatmadan kullanın. Stres yapmayın.
Deletedmom27362 Esrayilmaz005 aynen dikkat etmeye devam et. Bir de kanaman kesilse bile istirahate devam et. Benim yaptığım en büyük hata bu oldu kanamam kesildi iyi oldum zannederek ayaklandım ve hep kanamalarım devam etti erken doğum riskim var şuan. Sen bu hataya düşme çok dikkat et canım geçmiş olsun
Esrayilmaz005 Deletedmom27362 Anladim canim dikkat ederim. Ben kan sulandirici ignede kullaniyordum ve dogum yapana kadar devam etmem lazimmis. Simdi birak dedi doktorum 1 hafta ara vercem. Acaba ondandami oldu diye dusunuyorum
Deletedmom27362 Esrayilmaz005 aa evet bak o da olabilir çünkü benim kanamalı bir hamileliğim olduğu için doktorum hiç kullandırtmadı bana kan sulandırıcı.
Esrayilmaz005 Deletedmom27362 Ama benim kan pihtilasma sorunum oldugu icin kullanmam lazim daha önce 4 dusuk yaptim kan pihtilasmasindan dolayi.