curlytwinsmom Arkadaşlar 35+5 ikizlerime hamileyim , doğuma az kaldı . İkiz doğum yapan anneler doğum deneyimlerini paylaşabilir mi acaba ? Doğum şekli , doğum sonrası toparlanması vs
gazetecianne Hamileliğimin başından beri hiç sıkıntı yaşamadım. 32+3 te açılmam yoktu sadece kısalma vardı ilaç yazıp yollayacaklarına doğumhanede yatış verdi Pendik Marmara ve sürekli alttan elle muayene ettiler açılma var mı diye. Saat 18:00 da 23 mm ile girdiğim hastaneden gece 11 de 2 cm açılma ve rahim ağzı 12 mm dendi. O saate kadar hep elle muayene edildim değişik aletler takıldı falan. Sonra doktora ben doğum yapmam burda dedim ikna çabaları falan oldu direkt kendi özel hastanemin aciline gittim. Açılma yapmış devlet. Ciğer geliştiricilerimi oldum. Bir gün özel hastanede yattım. Doktorum evde ilaç tedavisi verdi. 3 günde bir muayeneye çağırdı. En son muayene diye gittim nst ye girdim sancım çıkmadı falan. Çok rahat girdik eşimle doktorun odasına. Doktor baktı kilo almamışlar falan dedi bebekler strese girmiş vs dedi. Açılma 4 cm olmuş dedi. Alalım dedi çocukları. Bende gün verecek zannediyorum ne zaman dedim bugün dedi 😂 Spinal düşünüyordum anestezi doktoru doktorunuz rahat çalışsın dedi genel yapalım dedi. 3 saat sonra acil doğuma girdim 😒 Allah’tan çantayı erken hazırlamışız. Doğumdan çıktım narkozlun etkisiyle millete kaç kilo doğdular diye kaç kez sormuşum. Doktorum dediği kilodan 200 gr falan fazla çıktılar. 2200 ve 2400 doğdular. Ama küveze girdiler bebeklerim. Enfeksiyon varmış solunum sıkıntıları yoktu ciğer geliştirici olduğum için. 8 gün antibiyotik tedavisi gördüler yoğun bakımda. Hiç dokunamadım hastaneden onlarsız taburcu oldum içimde kaldı odaya da getirmediler. Ama 1 haftada kendimi toparladım evde. Sonra eve geldiler taburcu oldular ☺️ Yanımdalar çok şükür rabbime 🤲🏻
curlytwinsmom gazetecianne sonunda sağlıkla gelmişler bebişleriniz . Sezeryanda açılmaya bakmıyorlar normalde ve spinal oluyor aslında ama aksilik olmuş galiba .
gazetecianne curlytwinsmom evet maalesef aksilikler peşimi bırakmadı. Hiç sıkıntısız gelmiştim 32. Haftaya kadar