Mrb bugün transferimin 8. Günü sabah ve öğlen idrar testi yaptım 2. Çizgileri gördüm sonra kan vermeye gittim az da olsa bi güzel sonuc alırım diye.. sonuç 1.2 negatif… idrar testleri nasıl positif çıkıyor bana biri fikir verebilirmi acaba böyle olan varmı .. (idrar testler farklı markaydı bu arada)