Gulcandnrts 😳 ne kadar erken başlamış, genelde son ay çatlıyor diye biliyordum. Ben gebeliğimi öğrendiğimde lierac almıştım, hala kullanıyorum da. Evdeki nemlendiricileri sürüyorum, özellikle duş sonrası vücudun ç atlayabilecek her yerine. Son dönemde ekstra Hindistan cevizi yağ kullanmaya başladım. Göbeğim çatlamasın derken kollarım çatladı:(