Ne yaptıysam geçmiyor 🥺 31. Haftadayız doktorum ilaç ve şurup vermişti başından beri mide yanması çekiyorum ilacımda şurubu da bitti yarın yeniden yazdıracağım sağlık ocağına 🤦🏻♀️ elma yedim yoğurt yedim süt içtim maden suyu içtim geçmedi. Günde 2 tane maden suyu diyor internette ama ben Bi tane daha içsem bir şey olur mu yatmadan içip yatacağım az da olsa rahatlatıyor bir sıkıntı olur mu ya da tavsiye edeceğiniz başka bir şey var mı kızlar nolur çok fena midem 🥺🥺