KahveliBirAnne 9 haftadan Selamlar Nasılsınız Anneler Bu haftaya Kadar kaç jere kontrole gittiniz nasıl.bebisler - -
incimercan KahveliBirAnne ben bir kez gitmiştim , genelde herkes de öyledir sanırım. Zaten 4-5 haftalıkkem gebeliği öğreniyoruz. Şu an 37 haftadayız 🌸
Habibe5505 KahveliBirAnne ben 6.haftada gittim şimdi 9.haftadayım 2 gün sonra tekrar gideceğim İnşallah ☺️
KahveliBirAnne Bende daha hiç gitmedim 7 haftada öğrendim hamile.oldugimi nasıl anlamadiysam gecikti mevsimsel sandım bende haftaya gidicem insalakj
Mireylemnisa Ben spiral ile hamile kaldım spriral cikarilamadi ve kanamam ,düşük tehlikem olduğu için 15 günde bir gidiyorum doktora.
KahveliBirAnne Mireylemnisa aaa inşallah sağlıkla.alirsiniz sprail kalacak mı smdkndoguma.kadar Allah’ım işine bak yaa sprail varken kalmışsınız verdigine vereceğine hamd olsun rabbim
Mireylemnisa KahveliBirAnne Amin inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza. Spral kaymamis evet ipi görünmediği için çıkarılamadi doğuma kadar bizimle kalacak.