Kızlar merhaba. Yarın 10. Haftama gireceğim progestan fitil kullanıyorum. Kanamam olmuştu geçti çok şükür ama bu aralar su gibi akıntı var. Kokusuz renksiz kıvamsız su geliyor 5 6 damla kadar arada sırada. Bu amniyo sıvısı mıdır yada fitilden falan mı kaynaklanır kontrolüme 12. Haftamda gideceğim bu haftalarda amniyo sıvısı gelme ihtimali nedir. Kanamadan sonra istirahat verildi yemek ve tuvalet dışında kalkmıyorum yattığım yerden aktığını hissediyorum kanama zannediyorum ama su geliyor.