Hatice-Cihan Ankara şehir Hastanesi’nde sezaryen olucam nasip olursa yakın zamanda doğum yapan oldumu ten tene tamas için bebeği göğsüne yatiriyolarmi merak ediyorum
nanna Hatice-Cihan ayy ben de durayım doktorlarımızdan rica edecez galiba Ben medicanada doğuracam gerçi
derya46 Hatice-Cihan ben cam sakurada yaptim normal dogum dogurdum bebegi temizlediler direk cok agliyordu zaten ondan sonrq hemen karni cok acikmis dediler göğüsume koydular bi iki damla süt icti bebegim cok guzel bi duygu anlatilmaz yasanir 🥰💙🤗
Fatmanurb2 Hatice-Cihan gecen nst odasinda hemsire anlatti tentene temas yapiyorlarmis sezeryandada normal dogumdada 😊
Hatice-Cihan nanna özel hastanelerde yapiyolarda şehir Hastanesi’ni bilmiyorum kızımda Zübeyde hanım da doğum yapmıştım doğduğunda göstermişlerdi ama göğsüme yatirmadilar
Aselinkooo Devlette öyle yaptılar. Öyle şeyleri çok önemsiyorlar artık. 2.yıl önce bile vardı yani şuan daha gelişmiştir diye umuyorum. 2.doğumumu şehir hastanesinde yapıcam umarım orada da öyledir.
Hatice-Cihan Fatmanurb2 çok istiyorum inşallah öyledir diğerleri küçüklüğümuze geldi bişey anlamadım 😂😂
Semakacan Hatice-Cihan devlette doğurdum kızım doğar doğmaz göğsüme koydular hatta temizlemeden ☺️ Çok güzel bi duyguydu ya ama sezaryen de nasıl olur bilmiyorum genel anestezi olursanız hemen göremiyosunuzya
Hatice-Cihan Semakacan bu 3. Gebeliğim ilkinde genel ikincide belden uyusturdular buda belden olucak muhtemelen 🤭