caglaby 21_ilknur_ ben varım. soluma yatamıyorum. 2 yastık kullanıp başımı yüksekte tutarak birazcık hafifletebildim,sırtımı yatağa değdirmemeye çalışıyorum. Sizde durum nasıl bilmiyorum ama ben özellikle idrara sıkıştığımda yaşıyorum ağrıyı 🤷