Melisaelf Arkadaşlar reglim gecikti 2 gündür olmuyorum ama olacak gibi de ağrım devam ediyor göğsümde hassaslık var test yapmalı mıyım ağrılar normal mi
Omay0707 Test yapmalısın hamileysen net şekilde cift cizgi görürsün ona göre hareket edersiniz yoksa bu belirtiler hem adet hem gebelik
Omay0707 Melisaelf olabiliyor bazen benimde öyleydi düzenliydi bi kaç aydır düzensiz gebelik testi yap cıkmazsa ebru Ceylan’ın adet getirici masajının yaparsan regli olursun
Melisaelf Omay0707 soğan suyu içerim hahahhah ya hamile olsan bile testte negatif çıkıyor kanda hatta hahaha kafayı yiyeceğim