Clostiridium 38+6′yim.Carsamba günü dr doğumu konuşalım dedi.Sizce ne zaman olur ? Dr ne der:) çok merak ediyorum
Yalcnnaysgll Clostiridium çatı muanesi yapmadıysa muane eder normal mi sezeryan mı hangisine uygunsanız onu söyler