Aynur47 doğum değil de ben bi acile gittim mecburen. zaten daha da gitmem kabus dedim. ayakta kan verdim düşün artık. yat kalk gel git davranışları hiç beğenmedim. çabuk giyin sırada hasta var diyo, ben kaldım yani bi öyle deyince. çok meraklıyım çünkü içime bisiler sokturmaya ve çıplak gezmeye.
özelin konforunu insan gibi davranmalarını seviyorum ben