Kızlar malesef dis gebelik yaşıyorum daha önce post açmıştım aslında ama birşey danışmak istiyorum 14le öğrendim gebeliği 248 olmuştu 26 2 Aralık’ta ve cuma günü sağ tarafımda sancıyla gittim ve kanamam da başlamıştı hemen tekrar kan verdim malesef değerim düşmüştü ultrason hemde vanijal ultrasonla.bakilsa da malesef kanama alanı büyümüş dış gebelik dedi doktorum progestan a bakıldı 1.3 çıktı malesef ve kesinleşti dış gebelik çok üzüldüm ama salı gününe randevu verdi görüşelim diye hani öyle aman aman bı kanamam yok böyle afedersiniz adet bitimi gibi kahverengi leke.seklinde oluyor dış gebelik yaşıyan arkadaşlardan yardım istiyorum neler yaşadınız ve salı günü tekrar kan vericem ultrason la tekrar bakıyorlar mi 🤲🏻🤲🏻🤲🏻