Saime hanım çok dolu oluyor genelde. Ben bi iki kere gittim ama çok sıra vardı randevum olmasına rağmen hep bekledim. Galip kırıcı yaptı uzun süre kontrolünü çok iyi ve titiz biri. Sistem tıp ’ta. Baya yaşlı ve tecrübeli 😊😊 2 yaşından sonra da city de murat sancaktar a devam ettik. Onu da çok beğendim. Çok güzel vakit ayırıyor ve bilgilendiriyor