Bahar_93 valla canım bende 2 seneye yakın oldu kullanalı casual vista kullanıyorum Adana İstanbul arası yaptığım için vista aldım tek bi yerde olsaydım casual cadillac istiyordum ama işte uçağa in bin çocukla çok zor o arabayı taşımak kullanmak yoksa benim eşimin kuzeninin eşi kullanıyor o çok memnun oda 3 sene kullandı ve yeni gibi duruyor