Sakin_anne12 Arkadaşlar afedersiniz ama biraz yiyecek olsam o gün 2 3 kez atıyorum yemesem meyve sadece asit yapıyor nasıl yaoacam normal mi
hamisanne_63 Sakin_anne12 ilk aylarda 5 kilo faln verdim günde 15 18 kere kusuyordum ilk aylar cok normal kilo vermek 😒
kucukhobby-11 Normal canım 54 le hamile kaldım 51 e düştüm şuan 66 kiloyum 😂 merak etme iştahın açılacak ilk üç aylık dönemden sonra
Sakin_anne12 kucukhobby-11 inşallah ya. Bugün dedim yeter artık kalk kendine gel insan gibi kahvaltı yapıyım dedim hergundej beter oldum. Ve en son öğlen 2 de yemiştim biseyler hala midem bulanıyor meyve yiye yiye bi hal oldum
Sakin_anne12 Şöyle bir şey yiyemiyorum tiksiniyorum ama ac kalmamak için yediğimi atıyorum bu sefer. 55 kilo ile hamile oldugumu öğrendim bugün 52 olmuşum
Sakin_anne12 H_myra1 kendimi geçtim bebeğe bisey olmasin da kilo vermeye de raziyim ama kimisi kilo aldım deyince korkmaya başlamıştım sagolun rahatladım normalmis
Sakin_anne12 hamisanne_63 dışın daha zormus. Ben gün-de 2 3 kez oluyor atıyorum. Ama sanki her dakka bulantı oluyor tiksiniyorum herşeyden kokudan ;(
kucukhobby-11 Sakin_anne12 illa kendini yemeye şartlama ben ilk 3 ay kraker çorba makarna ile beslendim ☺️ Doktor zorlama dedi. Vitaminlerini al. Bebi depodan kullanıyo ilk 3 ay. Kilo alma gelişim son 3 ay ☺️
Sakin_anne12 Beyzanurecer iştahla yemek yapmayı yemeyi özledim. 2 aydır evde yemek pişmiyor piştiği gün asla duramam ya
Sakin_anne12 blessed ilk gebeliğimde asla böyle olmamıştım bu fazla mahfetti beni. Kızım 5 yaşında unutmusum resmen hamileliği anormal geldi kilo vermek. Arkadasim kilo aldigini söyleyince korktum
blessed Sakin_anne12 ben 4 kilo verdim 14.haftada düzeldi. Bebeğim hep önde gidiyordu 24.haftaya kadar, sonra normale döndü o yüzden endişelenmeyin o sizden alır vitaminini. Siz mideniz düzeldiğinde kendinize iyi beslenin yeter
FatihBatur Sakin_anne12 😂 ben 52 den 47 ye düşmüş daha sonra 9 ay boyunca kusmus ve en son 52 kiloyla doğuma girmiş insanım
Sakin_anne12 FatihBatur Yaaa sizinde baya değişik. Benim ilk hamileliğimde 48 ile başlayıp 63 ile doğuma girmiştim ve ideal kilonda kaldım hep ama şimdi birden verdim
Selindora Sakin_anne12 Merhaba bende 13 haftalık hamileyim kilo almadım 4 kilo verdim. Bulantı ve kusmadan dolayı.Doktor ilaç verdi . İnşallah iyi gelir.
Sakin_anne12 Selindora Bende 2 hafta sonra kontrole gidecem böyle devam ederse ilaç yazdıracak açlıktan ayakta duramıyor insan
Sakin_anne12 kucukhobby-11 inanın bazen gece yarısı açlıktan uyuyamiyirum ve o dk alıp kraker dahi yiyemiyorum yesem sanki bir farklı oluyor sabaha kadar anca dönüp duruyorum su bile içtiğinde yanıyor gibi. Yavruma bisey olmasin da elbet geçer inşallah