Emlyjams görüyorum ki herkeste kasılma, adet sancısı gibi ağrılar vs oluyor hatta kanaması lekelenmesi falan olanlarda var. Ben 24. Haftadayım hiçbiri olmadı bende. Doktorum her şeyin normal yolunda dedi ama bakıyorum artık bende de kasılma var mı diye sanki o normalmiş gibi geliyor herkeste olunca 🤔 neyse çok şükür bu hallerimize 😄