Sibelosman Kızlar 1 buçuk yaşında kızım aylardır kabız her türlü beslenme yolu denedim ama kesinlikle düzelmiyor. Mama süt hiç bişey vermıyorum yoğurt yediririm yerine ama yok yok… Ne yapmam gerekir aranızda bu soruna cozum bulan biri var mı