Bende 12+3 üm bu zamana kadar 5 kg verdim cok kötüydü yavaştan mide bulantım geçmeye başladı ve birden açılmaya başladım göbeğim çıktı yavaştan inşallah bundan sonra güzel geçer 2li test yaptırdım daha çıkmadı cinsiyetini çok merak ediyorum alışveriş yapmak istiyorum artık ☺️☺️☺️