Seven benim de bugün kemiğini kasiklara vuruyor karnima igne batiyor kemik dayiyor ..yemek bile yediriyor vurmaktan..Ve cok sert karnım..Badem yağı sürünce rahaiyor yumusuyor sonra yine aynı..Yarin 37+1 doktora gidiyorum sabah ne diyecek bakalım.. Bir de dediğiniz gibi yoğun akintilar var..16 aralik gün vermisti sezeryan icin