00.00dan sonra 37+4 olucam salı günü randevum var 15 gün önce gittiğimde kanala girmiş 38den sonra her an bekle demişti doktor 10 gündür sancılarım ve çatı ağrım var belimede ağrı vurmaya başladı 2 gündür sizce salı günü tahmini olarak doğum zamanını söyler mi (misal 1 hafta yada 3-4 gün içinde olur felan gibisinden)