zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 17. Haftadayım. Bir kaç gündür karnım sertleşmeye başladı. Bu durum normal mi sizce ve arada midem agriyor cevaplarınızı bekliyorum 🌿
elfkara Benim de öyleydi 9.hafta da aşırı tuhaf gerginlik vardı sanki doktoruma sorduğum da karnin ve rahmin büyüyor demişti korkmayın zeynnn5441