9.haftamız bugün doldu çok şükür bulantı ara sıra olan ağrılar dışında iyiyim ben iyiyken bebeğimde iyi midir bu hafta da olan anneler sizler nasılsınız 2 gün sonra kontrolüm var bazen duyduklarımdan etkilenip korkuyorum bebeğim iyi mi yerinde mi 🙈sizde durumlar nasıl ☺️