Merhaba güzel anneler😊 ben 25+2 haftalık hamileyim 20 gün önce memlekete gittik ve baya uzun yol gttik sağ sırtımda bir bölgede sanki yel girmiş gibi bi ağrı oluştu onu hani uzun yol gitmeme bağladım ama hala geçmedi yani oturur pozisyondayken aşırı dercede rahassız ediyo daha sonra zaten geldikten snra covid olduğumu öğrendim çok şükür iyim hafif atlatıyorum ama sağ kabugamın altında ağrı oluyo yani oturamıyorum artk hem sırt ağrısı hem kaburga ağrısı oluyo yine başlara göre daha hafif ama yirnede çok oturamıyorum hamileliğemi bağlı bu kaburga ağrısı yani aynı haftalarda aynı sorunları yaşayan varmı yoksa kovidlemi alakalı merak ettm