AnnesivePoncik 30+1 kasık ağrısı normal midir. Ara ara ağrıyor sonra yok oluyor.bu arada bebek hareketini hissediyorum. Gece wc kalkacaktim üstümü açtım ama.uyumusum soğugu hissedince uyandım. Ondan olabilir mi acaba