Leyyaall Merhaba kızlar nasıl gidiyor ne gibi değişiklikler var bu hafta, Benimki kız çok nadir hissediyorum 10 gün sonra detaylı ultrason var çook heyecanlıyım, doktora gitmediğim her gün bebeğim iyimi diye evham yapıyorm sürekli🤭
Anne_N Leyyaall 19+5 ti bugün. Hareketleri bazen çok belirgin bazen hiç yok. Endişe ediyorum bazen. Testler detaylı hepsi iyi. Ben de iyiyim. Bu hafta el ayak ödem başladı biraz.
Melikeakarsu Leyyaall bnde öyleyim 3 gün sonra kontrolum var nasıl tedirginim bebek nasıl diye 😂😂küçük bi ultrasyon cihazı olsa alacam valla😂
elifinilki27 Leyyaall 20+5deyiz maşallah çok hareketli dışardan bile tekmesini görebiliyorum canım yavrum benim 😁
Kumsalsmom Leyyaall bizimde bebeğimiz kız maşallah çok hareketli sürekli hareket ediyor baya hissediyorum artık iyice 16. Haftada girmiştim ultrasona 22. Haftada ayrıntılıya gircez bakalım nasipse sağlıklıdırlar umarım en büyük temennim tüm anne ve bebekler için 🙏🏻🥰🌸
Leyyaall Aysunozb vallahi benim hissettigim gunler o kadar nadirki hissetmedigimde endiselenemiyorum🤷🏻♀️ Kızmı sizinki
Aysunozb Leyyaall yok erkek canım erkekler daha hareketsiz oluyo ama gün içinde ufak ufak hareket ediyodu bugün hiç etmedi
Leyyaall Aysunozb insallah hareket ederde iciniz rahatlar annelik karnina dustugu an endiselenmekmis gercekten 🥲