Nisan4523 Bu bezi kullanan ya da kullanacak olan var mıdır? Kalıplarına biraz ufak diyorlar. Acaba yenidoğan için 1 numara mı almalıyım? Öyleyse kaç adet almalıyım? Fikir verirseniz çok sevinirim güzel anneler
merakliblog Nisan4523 çevremden duyduğumu söyleyeyim. İlk zamanlar günde 8 adet bez değişiyormuş bir paket al şimdilik ortalama 200 tane oluyor paket bitmeye yakın 2ye geçersin. Ben de hem 1 hem 2 var aralarında çok az fark var. Benim ikiz daha doğmadılar ama 1paket1, 1 paket 2 aldım. Görsen bi parmak falan farkediyor
vuslat_ekimde Nisan4523 bebeğim 3250 doğdu 2 paket 1 numara aldım 34 lü gerisini 2 numara almıştım büyük geldi sonradan 128 li 1 numara aldım tekrar
Nisan4523 merakliblog evet çok ufak farklar varmış 1 ve 2 arasında. Zaten biraz da ondan kararsız kalmıştım. Çok teşekkür ederim
Rabiatilgan Merhabalar ben 2 numara aldım yeni doğan için , 3-6 kilo için yazıyor , baya da ufak boyutu anca olur diye düşünüyorum
alyaninannesi2 Bende bebeğim iri diye 2 aldım daha kullanmak nasip olmadı eğer büyük gelirse 1 numara alırım dedim ama 1 alıp küçük gelseydi elimde kalacaktı. 3 6 kilo yazıyor benim kız 3800 doğacak gibi 😂
Nisan4523 alyaninannesi2 maşallah. Ben daha bilemiyorum tabi. Henüz 31+3 haftalığız. Ama işte indirimdeyken alayım dedim. Malum her ay katlanarak ilerliyor fiyatlar
alyaninannesi2 Nisan4523 valla bende baya stok yaptım 400 tane falan 😂 inş pişik vs olmaz stok yapınca o sorun.
ilkgozagrimhavinim Nisan4523 ben 1 numara almıştım. Bebeğim erken doğdu. 2250 kg 44 cm. 1 numara büyük geldi. Hemen sleepy nin prematüre bezini aldık. 4 paket bitirdik. Şimdi kızım 51 cm ve 3500 kg. Hala 1 kullanıyorum. Ama küçük gelmeye başladı.
Nisan4523 ilkgozagrimhavinim Anladım canım. Maşallah bebişinize. Ne güzel büyümüş 😍 Normal vaktinde doğsaydı zaten 3500 civarı olabilirdi. E bu durumda direkt 1 numara küçük mü gelecekti yani? Yavaştan sıkmaya başlamış çünkü. Sleepy niye bu kadar ufak yaa 🙈🙈
ilkgozagrimhavinim Nisan4523 evet eğer iri bi bebek olursa 1 küçük gelebilir☺️ yinede 40lı paketlerden 1 numara al istersen ilk etapta. 5 gün falan gider. 5 günde de bebişin 100 150 gr almış olur zaten☺️