alcang elfmoom chicconun bi tane biberonu bana hediye gelmişti 3 sene önce ilk bebeğime. Aynısı mı bilemiyorum ama çok gaz yapmıştı ve ağız kısmı hemen plastik kokmaya başladı ben sürekli kaynatıyordum ona rağmen
elfmoom alcang kaynatma işleminde malesef pp de silikonda olsa koku yapıyor 🥺 ama gaz için bilemiyorum, acaba natural feeling serisi miydi🤨 bu anne memesine çok yakın antikolik bi biberon
alcang elfmoom aynı markanın slikon emziğini de kullanıyordum mesela onda hiç koku problemi yaşamadım. Trendyoldan baktım şimdi evet ondan ama herkes çok memnun hiç olumsuz yorum yok. Belki yeni çıktığı zamansa bana gelen şuan düzeltme yapmış olabilirler
lunam elfmoom eltim kullanıyor onu, çok memnundu. Hatta şimdi ikinci çocuğuna da aynı biberonun emzik kısmını değiştirip kullanmaya devam ediyor.
lunam elfmoom öyle valla, bazı şeyleri araştırmaktan beynim yandı 🙈 biberonu halletmiştim şükür, lansinoh aldım ben meme reddi yapmıyor diye. Onda da kolik azaltıcı özellik varmış, anti kolik mi oluyor bilemiyorum.
elfmoom alcang emzik olarak nuk tercih ettim çünkü bildiğim ve emzik konusunda çok memnun kaldığımız bir markaydı. ama biberon konusunda tıkandık resmen 🤭
alcang elfmoom Bende biberonda nuk kullanıyorum şuan. Bende biberonundan memnunum. Ya birde öyle ucuz bişey de değil ki alıp olmayınca kenara koysan.