ipek_45 Kızlar ben covid oldum. Doktorum hafif atlattığımı söyledi. Kan sulandırıcı iğne yazdı fakat ateşim olursa yaptırmamı söyledi. Sizce yaptırmam gerekir mi ateşim çıkmadı hiç. Öksürüğüm var sadece.
Asyaveannesi36 ipek_45 bende iki hafta önce atlattım covidi kan değerlerime bakıldı ateşim çıkmadı sadece burun tıkanıklığım oldu ama 20 tane kan sulandırıcı iğne vuruldum
Dura ipek_45 kaçıncı haftanızdasınız? Benimde covid 4. Günüm Kan sulandırıcı kullanıyorum o günden beri.
mom3516 Asyaveannesi36 sizin devam edildi mi acaba iğnelere? Bende sizin postunuzda gördükten sonra gidip covid olduğumu öğrenmiştim on doz kullandım yarın doktora gideceğim ama devam ediliyor mu sizin onu merak ettim
Asyaveannesi36 mom3516 ben ilk 10 tane kullandıktan sonra suyumda azalma olmuştu 10 tane daha yazdı doktorum toplam 20 tane kullandım hala tat koku kaybım yeni yeni geliyor 🤦🏻♀️ Çok geçmiş olsun size de Rabbim bir daha göstermesin canım
Cidella ipek_45 Virüs pıhtı yaptığı için gebelere kan sulandırıcı veriliyor. Ben de 18. Haftada olmuştum oksapar kullandım iki kutu yani 20 tane. Sonrasında da doktorum kullanmaya devam etmemi söyledi rapor çıkarttı hala kullaniyorum 32.haftamdayim
mom3516 Asyaveannesi36 amin inşallah. Ben yarın ilk kez bebeği göreceğim inşallah sağlıklıdır. Sağ salim bebeklerimize kavuşmak nasip olur inşallah
Fulyaaa1 Makskala öyle demek istemedim elbette. Ama covid geçirmiş birisi olarak kan sulandırıcının önemini en iyi anlayanlardanım
Makskala ipek_45 doktorun ne dediyse sen onu uygula. Eğer içine sinmediyse bikaç doktora daha danış. Normalde aşı olana da doktor kan sulandırıcı içmesini önerio mesela ben doğuma iki hafta varana kadar kullanacam.